setiap saat

21/12/2011
2:24 pagi



tarikh itu yang menjadi saksi terhadap keperitan diriku
masa itu jugalah yang menjadi saksi setiap titisan air mataku







aku mintak maaf sngat2 kt korang.. tiba2 je ak terpikirkan korang..
aku nangis sorang2 pikir kan korang... aku takut nak hadapi tahun 2012 wey..
aku takut.. semua nya negatif wey di fikiran aku.... aku tak nak tngok korang sedih macam 2.. dan aku sedih tahun depan tahun terakhir kita.... mampu ke kita lakukan bersama2.....

aku xsanggup tengok korang titiskan air mata.... walaupun aku tahu korang dh buat sehabis mungkin...
tahun depan kita dah berpakat kan nak kasi habis semuanya...
kita kena berusaha wey.. berusaha demi mempertahankan nya...
aku sayang korang semua...
aku tahu korang nk yang terbaik...  tahun depan lah peluang terakhir kita...
terpulang pada korang samada korang anggap perkara ni main2....
bagi aku perkara ni tidak pernah main2....
kita sama2 berusaha ok.... aku rindu saat kita di padang...
aku rindu kita gurau bersama2....
aku rindu waktu korng memberi semangat ketika aku jatuh...

ada saat kita ketawa...
ada saat kita sedih...
ada saat kita putus asa...

tp semua 2 berlaku ada hikmahnya...
kita satu kerabat salah sorang jatuh...
kita lah yang bangunkan nya....
buanglah perasaan ego 2....
semua orang berhak disayangi dan menyayangi...



percayalah apa yang kita lakukan....
memberikan seribu kenangan manis...
walupun kita tidak nampak...
tetapi kita rasa betapa nikmatnya....

2012 penentu segalanya...

wallahualam

No comments:

Post a Comment